2014. augusztus 26., kedd

Változás?!

Sziasztok!


Mostanában eléggé eltűntem, sajna ez a nyár! :) Igyekszem szeptembertől visszatérni újabb, érdekesebb blogokkal, tippekkel, ajándékötletekkel, ha éppen úgy van smink segítségekkel, az életet könnyebbé tevő dolgokkal!
Az eltűnésemet köszönhetem annak: nem volt jó a netünk. :s 1 héten át nem volt internet itthon, és sok betelefonálás után is megkaptuk azt, hogy sürgetik a dolgozókat.... Majd az internetet lemondtuk, emiatt kaptam új telefont egy Windows Phone-t. Nagyon szeretem, nagyon gyors, könnyen kezelhető, mindig kéznél van, és segít.:)  Bár úgy volt, jövőre tudok magamnak venni egy Sony-t, de maradok egy ideig az én Göbimnél :3 Igen, szerencsétlen telefonnak lett neve is :D Egyből tokot is vettem rá, nehogy úgy járjon mint az előző telefonom... 
Nagyon sokat bezavar a blogolásba az is, hogy próbáljuk eladni a családi házunkat, de valahogy nem akarják elvinni.. :s 
Na meg persze a barátok, a nyár, és a napsütés is elég rendesen bezavart, meg a Facebook-os oldalam a Sajt Pont ! Amit lassan 5 éve egyedül csinálok. Bár csak 220 like-os de nagyon büszke vagyok rá! :) 
Egy új történetet is elkezdtem, a Láthatatlan Félix című vicces, érdekes írásomat. Még eddig két rész, de ötletelek elég rendesen! :)

Ennyi lett volna mára, legközelebb találkozunk, hozok érdekes dolgokat! :)  
Macoo|{.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése