2014. augusztus 26., kedd

Tökéletes felfrissülés!

Sziasztok!

Most a suli kezdés miatt kicsit idegbeteg vagyok a kelleténél is jobban, így ma gondoltam kicsit felfrissítem magam egy fürdővel, és hozzá pár dologgal.
Az első fontos szabály: Szánj időt magadra!Ne foglalkozz senkivel, csak magaddal! Ez a kis törődés minimum 1 óráig fog tartani. Szerezz be nyugtató zenéket, én nagyon szeretem EZT a fajta zenét, és a bandát is imádom! Bár kinek mi. :) 

 Kezdjük is el! A kádba elkezded engedni a vízet, amihez az elején sok (tényleg sok)(jó túlzásba se kell esni :P ) tusfürdőt öntesz. A kádat félig megtöltöd, és beleülsz. Először csak élvezed a sok habot, majd elkezdesz magadon változtatni. Én első körbe belemerültem a habba, abba mártottam a hajam, majd utána teljesen a vízbe, és hátra fésültem finoman az ujjaimmal. (Akinek hullik nagyon a haja, ajánlom a Vitaday magnéziumát. Nekem napi egy, és kevésbé hullik a hajam. Viszont ha egy gyógyszert is kihagyok, csomókba...)

Majd a hajamra kentem hátrafelé fésülve sampont. Én ezt a fajtát szeretem, de mindig cserélgetem:
Majd arcradírt is használok, én legalábbis.:P
Ezek után jön a masszírozás! Igen, saját magadnak egész testben! Engem nagyon felfrissített!
Először az ujjakat masszírozzuk meg egyesével, a kisujjtól kezdve a hüvelykujj felé, majd felfelé haladva egészen a vállig folyamatos nyomó mozdulatokkal masszírozzuk át a kart. Ez a mozdulat hasznos, mert élénkíti a vérkeringést. Majd ha ezt mind a két kéznél megcsináltuk, jöhet a nyak, amit simogató mozgásként kényeztetünk mind a két oldalról. Ez után jöhet a mellkas, kis tenyérrel nyomogató körös mozdulatokkal. Egyre lejjebb haladva elérünk a derékig, amit először egyik oldalt fel-le húzogatva megnyomkodjuk. Majd a másik oldal is. Majd a lábakat végig két kézzel végigmasszírozzuk, hol hosszába, hol átfogva a lábat. Majd a talpunknál először az ujjakat ugyanúgy egyesével mint a kéznél, és a talpat ujjbegyekkel megmasszírozzuk, majd a bokát szintén átfogva. Ezt az egész testes átmasszírozást többször is el lehet végezni.

Ha ezzel végeztünk, a hajunkat normálisan megmossuk, bár most finomabb mozdulatokkal, masszírozzuk a bőrt. Az arcradírt lemossuk, majd kiszállunk a kádból ahol nem durván, hanem simogató érzéssel megtörölközünk. A hajunkat vetekerjük törölközőbe, és jöhet a második része az esti felfrissülésnek.

Én ezt a krémet használom, és nagyon szeretem:
Ezzel az egész testemet átmasszírozom, úgy mint a kádba, csak most visszafelé. Lábtól a fejig.
Az arcra én ezt használom nagyon imádom! Iszonyatosan puha lesz tőle a szám! Még alvás is előtt be szoktam vele kenni az ajkam.

Ezek után nem szárítok hajat, mert amúgy az károsítja a hajtöveket is, hanem befonom, becsavarom alváshoz. Persze nem erősen, csak hogy megmaradjon este. (Bár most nekem rövid, így ezt a hosszú hajúaknak ajánlom ha reggel aranyos kis fürjeink lesznek. A göndör hajúaknak csak egyszerűen maradjon alvásig feltekerve a hajuk a törölközőbe.)
Majd iszok egy bögre jóó meleg tejet, megnézem a kedvenc filmemet, fogmosás, gyógyszerek amik szükségesek, és irány az ágy!
Remélem tudtam segíteni! :) Legközelebb találkozunk! 
Macoo|{.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése