2014. augusztus 29., péntek

DIY-Többször használható füzetborító

Halihó!

Múltkor mutattam nektek 3 saját készítésű füzetet, és ma meg mutatom hozzá készült borítót, hogy milyen úton készült el. A címből kiderül, többször is tudom majd használni, ha nem szakad el, mert nem ráragasztom a füzetre, hanem a füzetet bele"akasztom".
Nézzük mi kell hozzá:
  • rajz lap A/4-es méretbe
  • füzet A/5-ös méretű
  • tűzőgép
  • két rajzlap cík ami kb 2 centi szélles, és a hossza az összehajtott rajzlap hosszúsága

A rajz lapot félbe hajtom, majd kinyitom, és belerakom a füzetet nyitva. Majd a közepére igazítom. 








A 2 centiméter széles csíkot körülbelül a borító szélétől kb. 5 centire illesztem, a borítóés a füzet között az  aljánál és a tetejénél ugyanannyi helynek kell lennie. Alul óvatosan odakapcsozzuk. Vigyázz rá, hogy a füzetet ne kapcsozd oda!
Majd ezt megismételni a tetejénél.

Ha ezt a lépést is megcsináltuk, megismételjük a csík illesztésétől a másik oldalon is.
Végeredményként én ilyet kaptam, de én színes papírcsíkkal dolgoztam.
Majd ezután jön a dekorálás saját ízlés szerint.

Ha valaki nem akar ennyit vacakolni vele (gyakorlás kérdése, és már gyorsan megy. Tapasztalat) annak csak annyit tudok ajánlani, vegyen nagyobb lapot, és ha kész rá a mintája, ragassza be a füzetbe.
Remélem hasznos volt, és ki fogjátok próbálni! :)
Macoo|{.^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése