2014. augusztus 27., szerda

Tmart kedvencek

Halihóó!!

Ez egy nagyon egyszerű bejegyzés lesz, megmutatom az én kedvenceimet a Tmartból, amik még egész elfogadható áron jön ki teljesen a házhoz! <3

Az első választásom egy halvány rúzsra esett. Mindig is szerettem volna kipróbálni, és most itt az alkalom, persze feltűnés nélkül: Soft Silky Bright Crayon Shape Lipstick 2#

A második nagyon a szívemhez nőtt. Mindig is szerettem volna megtanulni normális színes sminket, de sosem volt hozzá szemhéjfestékem és ecsetem. DE végre eljött az idő, hogy elfogadható áron beszerezzem ezt: 88 Color Matte Pearlescent Eyeshadow Palette + 7pcs Makeup Brush Set with Silver Bag Brown

A harmadik nagyon megtetszett, mikor megláttam hogy tűvékony vonalat is lehet vele készíteni! Imádok körmöket festeni, de sosem volt rá alkalmam, hogy szépen ki díszítsem: 12pcs 2 way Nail Art Dotting Paint Polish Pen Ball & Brush Set

A negyedik pedig egy elképesztően gyönyörű arany vagy ezüst (ki melyiket választja, én ezüstöt fogok) szív alakú nyaklánc: Sweet Hollow Heart-shaped with Sparkling Rhinestone Pendant Necklace Golden

Ehhez nincs rizsa, KELL: 10 Color Striping Tape Line Nail Art Decoration Sticker

5 darab eddig, maradjon egy kis meglepetés is ha megrendelem őket! ;)
Legközelebb!!!
Macoo|{.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése