Ma egy kicsit nagyképű leszek, és a ceruza rajzaimat mutatom be. Kiváncsi vagyok a véleményetekre, szerintetek mit javítsak a technikámon, vagy esetleg melyik kép tetszik a legjobban! :)

Anyukámnak csináltam, tollal. :)


Aang Avatár. Nem tudom ki ismeri, én nagy rajongója voltam. :)

Barántőmnek csináltam szülinapi ajándékként. Nial Horan, bár nem hasonlít rá! :D

Slash, Guns N' Roses gitárosa. Kicsit nagy gitár, fura kéz, és száj. :D Ja meg gatya. De tűrhetően néz ki. :)

Híve vagyok a sötét,"fura" rajzoknak. Mindenki elítéli az Emokat, pedig ugyanolyan emberek mint a többiek. Jó, azokat én is utálom, akik direkt csinálják, hogy felhívják magukra a figyelmet, de vannak olyanok, akiknek tényleg fáj az élet! Őket segíteni kell nem gúnyolni... (Kicsit elkalandoztam, sebaj. :) )

Kedvenc festőm, Leonardo Pereznieto ceruzarajzát próbáltam megcsinálni, bár ez kicsit más lett. :) Nekem tetszik :D

Rózsapáccal díszített szomorkodó angyal. a lába nem lett jó :D
Mára ennyi, legközelebb színes rajzokat is hozok, és persze más témájó képeket! :)